Projekt: Madplan

Jeg er nok typen, der i princippet gerne vil følge en madplan og strukturere min hverdag - det går dog ikke altid lige godt. I går var det mandag - første dag i en ny skøn uge og tid til at lave denne uges madplan, som endte med at se således ud:

- Mandag: Kogt blomkål med rejer, ærter, tomas og lidt dressing.
- Tirsdag: Fiskefrikadeller med lun rissalat.
- Onsdag: Pastasalat med pesto og grønt.
- Torsdag: Æggekage og rugbrød.
- Fredag: Grillspyd, ris og grønt.
- Lørdag: Mad på farten (jeg er på langtur lørdag, så det bliver noget a'la Sunset på vejen hjem)
- Søndag: Nachos med krydret oksekød

Det er ikke den vilde eksotiske madplan jeg har bevæget mig ud i, men godt varierende og tilpasset min til tider travle hverdag.

Lad jer endelig inspirere - velbekomme!

Kommentarer

Populære opslag