Madplan uge 6

Her sidder jeg og hygger mig med en varm kop te og show med Jan Gintberg på tv. Imens får jeg planlagt næste uges madlavning, som byder på "tøm køleren"... Og også lidt godt fra fryseren... De uger er man nødt til at have af og til - jeg er efterhånden blevet god til ikke at smide mad ud, men i stedet få det frosset ned til senere brug. 

Mandag: Bagte rodfrugter og bøf
Tirsdag: Nudler i pande med grønt
Onsdag: Ravioli med okse/svinefyld - den anden dag fik jeg lært min veninde at lave pasta og jeg har derfor en rest fyld liggende, som jo passende kan blive til endnu en omgang ravioli. Det blev nemlig bare super lækkert den anden dag :-)
Torsdag: Tomatsuppe 
Fredag: Lasagne med grøntsager og plukket oksekød - for nogen tid siden kogte jeg en hel masse suppe på nogle oksebryster vi havde liggende, så det gav også lidt plukket oksekød
Lørdag: Orientalsk kyllingeret
Søndag: Æggekage - helt klassisk på en skrive rugbrød med agurk, tomat, purløg og MASSER bacon 

Kommentarer

Populære opslag