Madplan uge 36

Hold da helt op - skal jeg virkelig være foran med madplanen denne uge og allerede lave den nu her?! ;-)

Når jeg laver madplaner, så går jeg gerne ind og ser hvad madplanen for et år siden bød på. Eftersom lillepigen fylder 1 år på onsdag er det også gældende for madplanen for uge 36, 2013, at den ikke helt blev overholdt hihi - sjov læsning (synes jeg).

Denne uge vil nogle dage være lig sidste år og andre langt fra, da det er retter som vi næsten lige har fået.

Mandag: jeg tror det er på tide med majspandekager, som min mor ofte lavede da jeg var barn. Denne gang vil jeg prøve spæde dem op med lidt spinat. Dertil laves fiskefrikadeller og hjemmelavede pommes fritter
Tirsdag: må det være tid til en god gammeldags hakkebøf med bløde løg og kartoffelmos til
Onsdag: marineret kyllingefilet, salat og hvidløgsbrød
Torsdag: blomkålssuppe
Fredag: jeg tror det må være tid til en lækker hjemmelavet pizza - måske jeg skulle få brug af denne lækre pizzadej igen (det er nemlig længe siden)
Lørdag: jeg tror det er ved at være tid til at kigge fryseren efter - tager et styk oksesteg af en art op, som grilles på rotisseriet. Hertil hjemmelavede pommes rösti og rodfrugter på grill
Søndag: satser på rester og laver en omgang biks


God weekend til jer alle :-)

Kommentarer

Populære opslag