Madplan uge 45

Jeg har nu været i job i halvanden uge pg er stadig helt vild med det!! Den dejlige mand er også atter på arbejde, så nu er hverdagen for alvor på prøve - med krævende arbejde, hente- og bringetider i dagplejen, madlavning, rengøring, heste og vores også altid krævende halmfyr :-) 

Så madplanen bliver atter nem og simpel - der vil blive et par "gentagelser" fra denne uge, da jeg ikke helt har holdt mig til planen.

Mandag: Pasta carbonara og dampet grønt
Tirsdag: Boller i karry
Onsdag: Rester fra tirsdag
Torsdag: Koteletter i fad med gulerødder og broccoli
Fredag: Indiske hakkebøffer
Lørdag: Familietur til Egeskov Julemarked - mon ikke en god del af dagen går med dette?! Så jeg vil finde lidt suppe i fryseren og varme
Søndag: Søndagen står på loppemarked med en veninde - derfor satser jeg på rugbrødsmadder

Kommentarer

Populære opslag