Madplan uge 27

UPS...!! :-) Slet ingen madplaner herinde i noget der føles, som 100 år... Men bare rolig - der har været mad på bordet alle dage. Det har dog været noget rodet og useriøst, men vi rendre simpelthen og har så meget at se til, at jeg bare slet ikke har haft det store forkromede overblik.

Her om sommeren hedder det sig gerne, at vi er ude så snart vi lander hjemme fra job - madlavning gør jeg derfor sjældent vildt meget ud af og det skal være nemt. Vi anvender gerne grillen, som nemt står og blive klar mens vi leger i haven, gør kartofler klar osv.

I denne uge er det bare Laura og jeg derhjemme - manden min er på job. Derfor er der restedage - eller byg-videre-på-resterne dage.

Mandag: Pizzasnegle og gårdsdagens rester (kartoffel og grillmedister)
Tírsdag: Tortelini i tomatsovs.
Onsdag: Vi besøger mine svigerforældre og "slipper" for at skulle være kreative.
Torsdag: Krydrede kyllingedeller og kartofler.
Fredag: Grillspyd og gårdsgadens kartofler grillet i urter.
Lørdag: Pasta carbonara med lidt gulerødder ved siden af.
Søndag: Risotto med kylling.

Kommentarer

Populære opslag