Madplan uge 43

På onsdag starter jeg i job efter endt barsel. Eftersom min tidligere stilling var tidsbegrænset frem til barslen, så er det ikke blot tilbage - men starte et helt nyt sted. Jeg glæder mig af pommerens til og håber virkelig at kunne indfri alle forventninger til mig. Netop fordi jeg starter job kan jeg fremover ikke lave maden klar i løbet af dagen for at gøre det nemt, når putten kommer hjem fra dagpleje.... Derfor bliver maden især her i starten (til jeg liige har vænnet mig til tidligt op og have gang i hjernen dagen lang) noget ganske nemt! Og nok også en del rester.

Mandag: Fyldte pandekager - med fyld af masser grønt og oksekød. Bagt i oven med et tyndt lag ost ovenpå
Tirsdag: Millionbøf med pandegulerødder
Onsdag: Svensk pølseret
Tirsdag: Blomkålssuppe
Fredag: Fiskefrikadeller med bagte rodfrugter
Lørdag: Vi har inviteret nogle kære venner til tak-for-hjælpen/høstfest og manden føler for den helt store julefrokostmenu. Så det må jeg jo i krog med.... Æblefllsk, æg/rejer, lun leverpostej og meget andet godt 
Søndag: Dagen derpå og mon ikke den står på en købepizza eller burger?! Det må tømmermændene på dagen bestemme

Kommentarer

Populære opslag