Madplan uge 42

Igen et lidt indlæg eftersom det allerede er onsdag... Sådan kan det jo gå - især nu, hvor min bedre halvdel har været på arbejde de sidste 14 dage og jeg nu forsøger mig, som alenemor... :-) 

Men her er i hvert fald sådan, som ugen er planlagt. Lørdag skal vi spise hos nogle venner, som vi ikke hr set længe - og ihh hvor jeg dog glæder mig!

Mandag: Rugbrødsmadder
Tirsdag: Alternativ brændende kærlighed (jeg satser på lige at få lavet et indlæg med opskriften i nær fremtid)
Onsdag: Hokkaidosuppe - det er jeg blevet ret så meget fan af og så er det super nemt at lave
Torsdag: Pastaret med kylling og spinat
Fredag: Ovnret af rester fra torsdag
Lørdag: Spise ude :-)
Søndag: Svensk pølseret

Ja, mon ikke de sidste dage i denne uge nok skal gå stærkt - jeg synes tiden flyver af sted...

Velbekomme 

Kommentarer

Populære opslag