Madplan uge 49

Igen igen er jeg lidt sent ude, men bedre sent end aldrig - er det ikke sådan man siger? For tiden går mange med snot og hosten, og jeg er desværre også ramt. Øv, øv - det tager så meget energi fra én.

Denne uge står derfor også på lidt efterårsmad i form af suppe hele to gange. Jeg vil forsøge mig med at partere en hel kylling og koge en god suppe af den - det har jeg aldrig prøvet før, så det bliver ganske spændende!

Ellers ser ugen således ud:
Mandag: Pasta og kødsovs
Tirsdag: Fiskefrikadeller og rodfrugter i ovn
Onsdag: Nudler med kylling og grønt
Torsdag: Hønsekødssuppe med grovboller
Fredag: Pizza - min treårige nevø skal overnatte, så vi hygger med små lav-selv pizzaer. Frederik vil så gerne være med og han får derfor lov til at lave sin egen pizza.
Lørdag: Rødbedesuppe
Søndag: Svensk pølseret

Kommentarer

Populære opslag