Madplan uge 3

Laura og jeg tager lige en enkelt uge, hvor Claus er på arbejde før han lander hjemme igen. Ugen byder på spændende hemmeligheder, som jeg nok skal røbe for Jer senere på året. Selv er jeg utrolig spændt på, hvad det kan bringe mig.
 
Mandag: Fyldte peberfrugter (jeg laver en fars af bl.a. kyllingekød, hvidløg og soltørrede tomater)
Tirsdag: Pasta og kødboller i grøntsagssovs - anvender den resterende fars fra i går til at lave små kødboller af. Dertil en grøntsagssovs lavet på diverse kogte grøntsager der blendes og smages til med hakkede tomater og andet godt fra krydderiskabet.
Onsdag: Tomatsuppe - dejlig simpelt og altid godt med lidt bittesmå pastaer i
Torsdag: Æggekage med kylling og kartoffel - jeg vil lade mig inspirere af en opskrift på "spansk tortilia" jeg engang fandt på nettet
Fredag: Julefrokost/nytårskur med arbejdet. Vi tager et smut til Esbjerg, hvor vi skal på rundtfart på havnen efterfulgt af fest med 80'er-tema... Når det gælder udklædning er 80'erne min favorit, så frem med benvarmerne!!
Lørdag: Jeg laver en god gangkarrykål og putter en del i fryseren til en anden god gang
Søndag: Pizza - med skinke, majs og hvad heg nu ellers lige finder på

Kommentarer

Populære opslag