Madplan uge 5

Her en kold fredag aften med håndbold på fjerneren har jeg godt gang i næste uges madplanlægning. Ham min kommende mand smutter på arbejde i løbet af onsdagen, og så er det atter 14 dage alene med vores skønne lille Laura. 

Mandag: Kartoffelsuppe 
Tirsdag: Brændende kærlighed i en lidt alternativ udgave med lidt grønt til også
Onsdag: Fiskefrikadeller med sellerimos og pandestegte gulerødder - vil prøve mig med nogle fiskefrikadeller der er godt fyldt med persille 
Torsdag: Clubsandwich
Fredag: Salat med kylling - jeg benytter mig af gårsdagens rester og får lavet en salat med kylling, gulerødder og ananas
Lørdag: Spise hos Matilde og Jonas - glæder mig til middag hos nogle rigtig gode venner
Søndag: Hønsekødssuppe

Velbekomme og god weekend :-)

Kommentarer

Populære opslag